Theaterkerk

De Theaterkerk Bemmel is gehuisvest in de voormalige R.K. Donatuskerk, midden in Bemmel aan de Markt. Het is een geweldige sfeervolle locatie met een professionele theaterzaal met 232 zitplaatsen en verschillende kleinere ruimtes. Het gebouw is in 2016 onder architectuur verbouwd en is absoluut een bezoek waard.

Bezoekers worden ontvangen in de ruime foyer met een fraaie bar. Elementen van de voormalige kerk komen overal terug. Hier kunnen bezoekers zowel voor als na de voorstellingen gezellig bijpraten. Het theater zelf is professioneel uitgerust met licht en geluid, heeft een vlakke speelvloer en oplopende tribune.

De theaterkerk bevat ook nog enkele kleinere ruimtes. Alle ruimtes kunnen ook worden gehuurd, inclusief de theaterzaal en foyer.

Parkeren kan overal in de buurt, zie de pagina bereikbaarheid

Ons theater is rolstoeltoegankelijk, met uitzondering van de filmvoorstellingen. Graag vooraf even melden wanneer u met een rolstoel komt door een mailtje te sturen naar secretariaat@topbemmel.nl