Verhuur

De TheaterKerk of delen daarvan kunnen worden gehuurd. Voor de diverse ruimtes gelden verschillende tarieven afhankelijk van de behoefte en technische voorzieningen.

We beschikken over een grote theaterzaal (210 zitplaatsen) met al haar faciliteiten tot kleinere ruimtes voor vergaderingen, workshops en trainingen. We bieden daarnaast diverse audiovisuele middelen aan, om je bijeenkomst tot een succes te maken. Denk daarbij aan geluid, licht en beamer.

Via de links hiernaast vind je meer informatie hierover. Nadere informatie over de verhuur TheaterKerk is te verkrijgen via een mail aan Mireille van Kempen: verhuur@theaterkerk.nl. Zij is ook telefonisch te bereiken: 06 8377 2020Voor informatie over de horeca verwijzen wij u naar onze website: www.theatercafebemmel.nl Wij zijn ook te bereiken op het volgende mailadres: hallo@theatercafebemmel.nl.

De algemene voorwaarden kunt u hier downloaden: algemene voorwaarden.