Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Mogelijk vind je hier je antwoord.

1. Verkoop

Waarom twee ticketshops? En twee keer inloggen? Er zijn twee ticketshops. De ene is voor alle voorstellingen van TOP. Daarnaast is er een tweede ticketshop die gebruikt kan worden door externe producenten die zelf een voorstelling organiseren in de TheaterKerk. Zij verschijnen dan ook in de programmering op de website en kunnen hun tickets verkopen "op plaats". Dat is bovendien ook gemakkelijker voor onze gasten, want die kunnen nu voor alle tickets terecht op onze website en vinden daar de complete programmering. Voor beide ticketshops moet je inloggen om tickets te kunnen kopen. De inloggegevens zijn voor beide shops gelijk. Je hoeft maar één keer een account aan te maken. Dat is dan voor beide ticketshops geldig. Sommige organisatoren willen wel in het Programma van de TheaterKerk staan, maar houden toch de ticketverkoop liever in eigen beheer. In dat geval leidt de "Koop Tickets"-knop naar een externe bestelpagina. Volg de instructies op die pagina. Voor de afhandeling daarvan hoef je niet over een account bij ons te beschikken. Kan ik in het programma ook alleen TOP-voorstellingen zien? Ja dat kan. Als sponsor of vrijwilliger van TOP kun je tickets voor TOP-voorstellingen krijgen. En met een Cadeaukaart kun je alleen voor TOP-voorstellingen betalen. Daarom is er een mogelijkheid om alleen de TOP-voorstellingen in het Programma te zien. Boven het Programma staat aan de rechterkant een knop 'ZOEKEN'. Zet het vakje links daarvan op "TOP-voorstellingen' en klik dan op 'ZOEKEN'. In het programma staan dan enkel nog de voorstellingen van TOP en weet je waar jouw Cadeaukaart besteed kan worden. Ik heb tickets gekocht (en betaald) maar ik ontvang ze niet in mijn mailbox Is het e-mail adres correct? Zijn de tickets in de spambox terecht gekomen? Je kunt de tickets altijd terugvinden in je eigen account. Klik hiervoor op de homepage rechtsboven op de knop 'menu' . Op het scherm dat zich opent staat onderaan de knop 'account'. Wanneer je daar inlogt, zie je verschillende opties waaronder ook je bestelgeschiedenis. Vandaaruit kun je de tickets afdrukken of mailen naar je eigen e-mailadres. Tickets van TOP voorstellingen vind je als je inlogt op je TOP-account, voor de andere tickets log je in op je TheaterKerk-account. Voor beide gebruik je dezelfde inlog-gegevens.