Veelgestelde vragen
Heb je een vraag? Mogelijk vind je hier je antwoord.
1. Verkoop
Waarom twee ticketshops? En twee keer inloggen?
Er zijn twee ticketshops. De ene is voor alle voorstellingen van TOP. Daarnaast is er een tweede ticketshop die gebruikt kan worden door externe producenten die zelf een voorstelling organiseren in de TheaterKerk. Zij verschijnen dan ook in de programmering op de website en kunnen hun tickets verkopen "op plaats". Dat is bovendien ook gemakkelijker voor onze gasten, want die kunnen nu voor alle tickets terecht op onze website en vinden daar de complete programmering.
Voor beide ticketshops moet je inloggen om tickets te kunnen kopen. De inloggegevens zijn voor beide shops gelijk. Je hoeft maar één keer een account aan te maken. Dat is dan voor beide ticketshops geldig.
Sommige organisatoren willen wel in het Programma van de TheaterKerk staan, maar houden toch de ticketverkoop liever in eigen beheer. In dat geval leidt de "Koop Tickets"-knop naar een externe bestelpagina. Volg de instructies op die pagina. Voor de afhandeling daarvan hoef je niet over een account bij ons te beschikken.
Kan ik in het programma ook alleen TOP-voorstellingen zien?
Ja dat kan. Als sponsor of vrijwilliger van TOP kun je tickets voor TOP-voorstellingen krijgen. En met een Cadeaukaart kun je alleen voor TOP-voorstellingen betalen. Daarom is er een mogelijkheid om alleen de TOP-voorstellingen in het Programma te zien.
Boven het Programma staat aan de rechterkant een knop 'ZOEKEN'. Zet het vakje links daarvan op "TOP-voorstellingen' en klik dan op 'ZOEKEN'. In het programma staan dan enkel nog de voorstellingen van TOP en weet je waar jouw Cadeaukaart besteed kan worden.
Ik heb tickets gekocht (en betaald) maar ik ontvang ze niet in mijn mailbox
Is het e-mail adres correct?
Zijn de tickets in de spambox terecht gekomen?
Je kunt de tickets altijd terugvinden in je eigen account. Klik hiervoor op de homepage rechtsboven op de knop 'menu' . Op het scherm dat zich opent staat onderaan de knop 'account'. Wanneer je daar inlogt, zie je verschillende opties waaronder ook je bestelgeschiedenis. Vandaaruit kun je de tickets afdrukken of mailen naar je eigen e-mailadres.
Tickets van TOP voorstellingen vind je als je inlogt op je TOP-account, voor de andere tickets log je in op je TheaterKerk-account. Voor beide gebruik je dezelfde inlog-gegevens.
2. Cadeaukaarten
Kan ik mijn online bestelling betalen met een Podium Cadeaukaart?
Dat kan enkel bij de voorstellingen van TOP. In het betaalproces wordt op een bepaald moment gevraagd hoe je wilt betalen en dan kan de Podium Cadeaukaart worden gebruikt.
Er is een mogelijkheid om alleen de TOP-voorstellingen in het Programma te zien.
Boven het Programma staat aan de rechterkant een knop 'ZOEKEN'. Zet het vakje links daarvan op "TOP-voorstellingen' en klik dan op 'ZOEKEN'. In het programma staan dan enkel nog de voorstellingen van TOP en weet je waar jouw Cadeaukaart besteed kan worden.
Verkopen jullie ook cadeaukaarten?
Ja, TOP verkoopt online cadeaukaarten vanaf €10,-. Klik hier om naar onze pagina cadeaukaarten te gaan.
Deze cadeaukaarten zijn enkel geldig voor TOP-voorstellingen.
Ik heb nog een oude TOP cadeaukaart, werkt die nog?
Tot 2021 waren er ook cadeaubonnen van TOP zonder identificatiecode te koop. Deze werken niet meer. Heb je nog zo’n bon stuur ons dan een mail op kassa.top@theaterkerk.nl met een kopie van die bon, wij laten je dan weten hoe we die TOP-bon om ruilen voor een TOP (in de) TheaterKerk Tegoedbon, want dat is het systeem waarmee we nu werken. Deze tegoedbon wordt aan je TOP-account gekoppeld zodat je er online tickets mee kunt kopen voor voorstellingen van TOP in de TheaterKerk.
3. Overig
Waarom moet ik een account aanmaken?
Om een ticket te kunnen kopen moet je een account aanmaken. Dat heeft enkele redenen:
In de bestelgeschiedenis van je account vind je altijd de door jou gekochte tickets terug. Je kunt ze dus niet kwijt raken.
Op het email-adres dat bij je account hoort kunnen we je bereiken als onverhoopt een voorstelling wordt geannuleerd.
Voor TOP-voorstellingen kun je een Cadeaubon koppelen aan je account zodat je de bon bij een bestelling kunt gebruiken.
En bij je registratie kun je aangeven of je onze Nieuwsbrief met programma-informatie wilt ontvangen. We sturen de Nieuwsbrief enkel naar mensen die aangeven dat ze dat willen.
Met je account kun je inloggen in beide ticketshops. In zowel die van TOP als die van de TheaterKerk gebruik je dezelfde inloggegevens.
Uiteraard gaan we zorgvuldig met je gegevens om. Zie daarvoor ook onze Privacyverklaring
Ik wil graag de TheaterKerk nieuwsbrief ontvangen, hoe kan ik me aanmelden?
Om de nieuwsbrief te ontvangen moet je een account aanmaken, daarin kun je zelf aangeven dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen.
Hoe vaak verschijnt de nieuwsbrief?
De nieuwsbrief verschijnt elke week. In uitzonderlijke gevallen wordt er een 'extra nieuwsbrief' verzonden.