Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Mogelijk vind je hier je antwoord.

1. Verkoop

Waarom twee ticketshops? En twee keer inloggen? Er zijn twee ticketshops. De ene is voor alle voorstellingen van TOP. Daarnaast is er een tweede ticketshop die gebruikt kan worden door externe producenten die zelf een voorstelling organiseren in de TheaterKerk. Zij verschijnen dan ook in de programmering op de website en kunnen hun tickets verkopen "op plaats". Dat is bovendien ook gemakkelijker voor onze gasten, want die kunnen nu voor alle tickets terecht op onze website en vinden daar de complete programmering. Voor beide ticketshops moet je inloggen om tickets te kunnen kopen. De inloggegevens zijn voor beide shops gelijk. Je hoeft maar één keer een account aan te maken. Dat is dan voor beide ticketshops geldig. Sommige organisatoren willen wel in het Programma van de TheaterKerk staan, maar houden toch de ticketverkoop liever in eigen beheer. In dat geval leidt de "Koop Tickets"-knop naar een externe bestelpagina. Volg de instructies op die pagina. Voor de afhandeling daarvan hoef je niet over een account bij ons te beschikken. Annuleren Dat kan alleen als het een TOP-voorstelling betreft. Voorstellingen die door anderen georganiseerd zijn via de TheaterKerk kunnen niet geannuleerd worden. a. Je moet zelf annuleren Annulering van TOP-voorstellingen is mogelijk tot 48 uur vóór een voorstelling. Dit kan door een mail te sturen aan: kassa.top@theaterkerk.nl. Vermeld hierbij de naam van de voorstelling, het transactienummer van de betreffende boeking, het mailadres van het account waarmee de tickets geboekt zijn en het totale bedrag. Bij tijdige annulering ontvang je een online tegoedbon die je kunt gebruiken voor een van de andere TOP-voorstellingen. Deze tegoedbon is 2 jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. Je ontvangt géén geld terug. b. de voorstelling wordt door ons geannuleerd Je ontvangt je geld terug. Wij informeren je hierover op het mailadres van je account. Nogmaals: de TheaterKerk biedt aan externe organisatoren de service dat zij hun voorstelling kunnen laten opnemen in het Programma op deze website. U koopt uw ticket dan via de TheaterKerk. U kunt uw ticket niet annuleren bij de TheaterKerk. Ik heb tickets gekocht (en betaald) maar ik ontvang ze niet in mijn mailbox Is het e-mail adres correct? Zijn de tickets in de spambox terecht gekomen? Je kunt de tickets altijd terugvinden in je eigen account. Klik hiervoor op de homepage rechtsboven op de knop 'menu' . Op het scherm dat zich opent staat onderaan de knop 'account'. Wanneer je daar inlogt, zie je verschillende opties waaronder ook je bestelgeschiedenis. Vandaaruit kun je de tickets afdrukken of mailen naar je eigen e-mailadres. Tickets van TOP voorstellingen vind je als je inlogt op je TOP-account, voor de andere tickets log je in op je TheaterKerk-account. Voor beide gebruik je dezelfde inlog-gegevens. Let op: na het inloggen op je account ga je naar het Programma. Om je bestelgeschiedenis te zien moet je nogmaals kiezen voor Account. In de zwarte balk zie je dan "Mijn Acoount". Klik daarop en kies in het menu voor Bestelgeschiedenis.