za 16 okt

Effe niet met je mening

Georganiseerd door Top Bemmel

Effe niet met je mening

Het wordt tijd dat iedereen z’n dikke mening eens lekker voor zich houdt. In het bijzonder die Neuteboom die er al sinds 2015 kwistig mee rond strooit. Oké, ze won er Cameretten mee. En ja, ze werd er mee genomineerd voor Neerlands Hoop, kreeg bovendien lovende recensies in de kranten en kwam vervolgens ook nog eens op tv en Netflix. Maar nu is het echt afgelopen met die verbale incontinentie de hele tijd. Het is genoeg geweest. Effe niet meer met die mening. Toch?

Anne Neuteboom werd geboren in 1989 en toen alles wat kon ademen dankzij Herman van Veen 'Anne' genoemd werd. ‘Dus zeg maar Neut’, zo schrijft ze op haar website. Neut studeerde in 2013 af aan de Koningstheateracademie voor cabaret en kleinkunst in Den Bosch. Al een jaar later won ze de juryprijs van het Griffioen Zuidplein Cabaretfestival in Amstelveen.

Neut is geen onbekende in Bemmel. Ze trad eerder op in de Theaterkerk en pakte de zaal volledig in. Daarom halen we Neut graag terug....

* Frisse wind in het huidige cabaretlandschap – Vakjury VSCD
* Fantastisch theater - Theaterkrant