Veelgestelde vragen

Ik heb tickets gekocht (en betaald) maar ik ontvang ze niet in mijn mailbox.

Is het e-mail adres correct?

Zijn de tickets in de spambox terecht  gekomen?

U kunt de tickets altijd terugvinden in uw eigen account. Klik hiervoor op de homepage op de knop 'menu'. Op het scherm dat zich opent staat onderaan (in het midden van de pagina) de knop 'mijn account'. Wanneer u daar inlogt, ziet u al uw bestelde tickets. Vandaaruit kunt u ze afdrukken of mailen naar uw eigen mailadres.

 

Ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik jullie bereiken?

Voor vragen over uw bestelling zijn we per mail te bereiken: kassa@theaterkerkbemmel.nl

 

Kan ik mijn online bestelling betalen met een Podium Cadeaukaart?

Dat kan. In het betaalproces wordt op een bepaald moment gevraagd hoe u wilt betalen en dan kan de podiumcadeaukaart worden gebruikt.

 

Verkopen jullie ook cadeaukaarten?

Ja, we verkopen online cadeaukaarten vanaf 10 euro. Klik hier om naar onze pagina cadeaukaarten te gaan

 

Ik heb nog een TOP cadeaukaart, werkt die nog?

Tot 2021 waren er ook cadeaubonnen van TOP te koop. Deze werken niet meer. Heb je nog zo’n bon stuur ons dan een mail met een kopie van die bon. Wij ruilen die TOP-bon dan om voor een Theaterkerk Cadeaubon, want dat is het systeem waarmee we nu werken. U kunt die bon aan uw account koppelen en er online tickets mee kopen voor voorstellingen in de TheaterKerk.

 

Ik wil graag de TheaterKerk nieuwsbrief ontvangen, hoe kan ik me aanmelden?

Om de nieuwsbrief te ontvangen dient u een account aan te maken, daar kunt u aangeven dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen.

 

Hoe vaak verschijnt de nieuwsbrief?

De nieuwsbrief verschijnt 1 keer per 2 weken. In uitzonderlijke gevallen wordt er een 'extra nieuwsbrief' verzonden.