Ik heb tickets gekocht (en betaald) maar ik ontvang ze niet in mijn mailbox.

Is het e-mail adres correct?

Zijn de tickets in de spambox terecht  gekomen?

U kunt de tickets altijd terugvinden in uw eigen account. Klik hiervoor op de homepage op de knop 'menu'. Op het scherm dat zich opent staat onderaan (in het midden van de pagina) de knop 'mijn account'. Wanneer u daar inlogt, ziet u al uw bestelde tickets. Vandaaruit kunt u ze afdrukken of mailen naar uw eigen mailadres.

Als er speciale toegangsprijzen voor kinderen zijn, tot welke leeftijd gelden die dan?

Die gelden voor kinderen t/m 12 jaar (of t/m groep 8 van de basisschool).

Ik heb een vraag over mijn bestelling, hoe kan ik jullie bereiken?

Voor vragen over uw bestelling zijn we per mail te bereiken: kassa@theaterkerk.nl

Kan ik tickets reserveren?

U kunt bij ons geen plaatsen/tickets reserveren.

De voorstelling is uitverkocht, kan ik op een wachtlijst geplaatst worden?

Wij houden geen wachtlijst bij. Wanneer er kaarten retour komen, worden de plaatsen direct vrij gegeven. U dient zelf regelmatig op de website te kijken of er vrije plaatsen zijn.

Annuleren

a. U moet zelf annuleren

Annulering is mogelijk tot 48 uur vóór een voorstelling. Dit kan door een mail te sturen aan: kassa@theaterkerk.nl. Vermeld hierbij de naam van de voorstelling, het transactienummer van de betreffende boeking, het mailadres van het account waarmee de tickets geboekt zijn en het totale bedrag.

Bij tijdige annulering ontvangt u een online tegoedbon die u kunt gebruiken voor een van onze andere voorstellingen. Deze tegoedbon is 2 jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. U ontvangt géén geld terug.

b. de voorstelling wordt door ons geannuleerd

U ontvangt uw geld terug. Wij informeren u hierover op het mailadres van uw account.

Kan ik mijn online bestelling betalen met een Podium Cadeaukaart?

Dat kan. In het betaalproces wordt op een bepaald moment gevraagd hoe u wilt betalen en dan kan de podiumcadeaukaart worden gebruikt.

Verkopen jullie ook cadeaukaarten?

Ja, we verkopen online cadeaukaarten vanaf 10 euro. Klik hier om naar onze pagina cadeaukaarten te gaan

Ik heb nog een TOP cadeaukaart, werkt die nog?

Tot 2021 waren er ook cadeaubonnen van TOP te koop. Deze werken niet meer. Heb je nog zo’n bon stuur ons dan een mail met een kopie van die bon, wij laten u dan weten hoe we die TOP-bon om ruilen voor een Theaterkerk Tegoedbon, want dat is het systeem waarmee we nu werken. Deze tegoedbon wordt aan uw account gekoppeld zodat u online tickets mee kunt kopen voor voorstellingen in de TheaterKerk.

Ik wil graag de TheaterKerk nieuwsbrief ontvangen, hoe kan ik me aanmelden?

Om de nieuwsbrief te ontvangen dient u een account aan te maken, daar kunt u aangeven dat u de nieuwsbrief wilt ontvangen.

Hoe vaak verschijnt de nieuwsbrief?

De nieuwsbrief verschijnt elke week. In uitzonderlijke gevallen wordt er een 'extra nieuwsbrief' verzonden.

Waar kan ik parkeren?

U kunt het beste gebruik maken van de parkeerplaats van de Lidl. De ingang hiervan is gelegen aan de Dorpsstraat (schuin tegenover de TheaterKerk).

Sponsortickets

Sponsortickets zijn alleen geldig bij voorstellingen die georganiseerd worden door TOP