Tickets

Tickets kun je online kopen via onze website. Je kunt ze uitprinten of op je smartphone laten zien. Tickets reserveren kan niet.

ONLINE BESTELLEN

Klik bij een voorstelling op BESTEL TICKETS. Je komt nu in de ticketshop. Log hier in. (Wel eenmalig registreren). Daarna kun je online bestellen.

• Bestel kaarten ( druk op  + of - ).
  • Kies voor Plaats Bestelling of Verder Winkelen.
  • Winkelmandje (icoon) staat rechtsbovenaan.

TICKETS

Na aankoop worden tickets direct voor download beschikbaar gesteld. Ze worden ook altijd bewaard in jouw Account.

Je ontvangt ook een mail met de tickets. Soms komen ze niet aan vanwege spam, maar ze zijn altijd te vinden in jouw Account.

WAAR VIND IK MIJN ACCOUNT?

Via de website van de Theaterkerk. Klik op de streepjes rechtsboven in je scherm. In het menu staat onderaan 'mijn account'.

Je moet nu inloggen (soms ben je al automatisch ingelogd). Op de nieuwe pagina zie je bovenaan Account staan. Klik daar op en je ziet tickets.

WACHTWOORD VERGETEN

Ben je je wachtwoord vergeten, klik dan op wachtwoord vergeten. Er wordt dan een e-mail naar je gestuurd.

PROBLEMEN MET INLOGGEN

Mocht je hoe dan ook problemen hebben met inloggen of met jouw online tickets, stuur dan en mail dan naar: kassa@theaterkerk.nl

SCANNEN TICKETS

Je e-ticket wordt op de avond zelf bij de entree gescand. Dit kan vanaf je smartphone of met een print van je e-ticket.

FYSIEKE TICKETS KOPEN

Tickets kun je ook kopen bij boekhandel 'de Toren van Bemmel' (Dorpsstraat 42 in Bemmel) en aan de kassa vanaf een uur voor de voorstelling, mits de voorstelling niet is uitverkocht.

RESERVEREN

Voorstellingen kunnen helaas niet gereserveerd worden.

ANNULEREN

a. U moet zelf annuleren

Annulering is mogelijk tot 48 uur vóór een voorstelling. Dit kan door een mail te sturen aan: kassa@theaterkerk.nl. Vermeld hierbij de naam van de voorstelling, het transactienummer van de betreffende boeking, het mailadres van het account waarmee de tickets geboekt zijn en het totale bedrag.

Bij tijdige annulering ontvangt u een online tegoedbon die u kunt gebruiken voor een van onze andere voorstellingen. Deze tegoedbon is 2 jaar geldig vanaf het moment van uitgifte. U ontvangt géén geld terug.

b. de voorstelling wordt door ons geannuleerd

U ontvangt uw geld terug. Wij informeren u hierover op het mailadres van uw account.

CADEAUBONNEN

Wij verkopen ook cadeaubonnen (vanaf €10,-) die u onze ticketshop online kunt kopen. Daarvoor hebben we een aparte pagina aangemaakt met alle informatie: Klik hier om naar deze pagina te gaan.

KINDEREN

Voor sommige voorstellingen zijn er speciale (goedkopere) kindertickets. Het gaat hier dan om kinderen t/m 12 jaar of t/m groep 8 van de basisschool.