za 04 nov

Drop it like a squat

Georganiseerd door

Drop it like a squat

Het grote AF3 extravaganza discofeest! Leg je handdoekje en eiwit-shake maar vast klaar, want op zaterdagavond 4 november viert dweilorkest Alarmfase 3 haar 25e verjaardag. De fitte goden en godinnen van deze muzikale formatie kunnen niet wachten om dit glorieuze hoogtepunt met jou te vieren. Je bent uitgenodigd voor een dampend feestje in de Theaterkerk. Denk: zieke dansmoves, lekkere trainingspakken en verrassende shows (met een gastoptreden van de Sweaty Discoboys). Nog geen energie? Even een schepje eiwitpoeder erbij dan!

We horen je denken: wat moet ik aan? Het antwoord is: een trainingspak of je sportkleren. Eventueel gewone kledij met een zweetbandje hier en daar. Ben je niet al te sportief? Geen probleem; als je je rechterarm maar kunt bewegen om een drankje te nuttigen. En een tappend voetje op de maat van de muziek rekenen we ook goed.
LET OP: dit is een staconcert!

Als je niet kunt, regel dan dat je wél kunt. Dit feestje wil je niet missen. Tot 4 november!

· Datum: zaterdag 4 november v.a. 20.00 uur
· Locatie: Theaterkerk, Markt 5, Bemmel