Techniek

Geluid- en lichttechniek in het theater

De zaal is voorzien van een L'Acoustics geluidsinstallatie. Al het geluid en licht kan centraal bediend worden. De akoestiek is aan te passen naar de aard van de voorstelling. Daarmee is een optimaal geluid gegarandeerd. De technici van de theaterkerk zorgen desgewenst voor een goede begeleiding van jouw productie.

Het speelvlak is 7x10 meter met een in hoogte verstelbaar grid van 7 meter hoog. We hebben een complete technische lijst (PDF) van geluid- en lichtmogelijkheden beschikbaar.

Download technische lijst

Heb je specifieke vragen over de theatertechniek bij een voorstelling dan neem je contact met de afdeling theatertechniek: bereikbaar via mail:

Filmvoorstellingen

De zaal is ook geschikt voor filmvoorstellingen. Er hangt een doek van 7 x 3,5 meter dat electrisch bediend kan worden. Er hangt ook standaard een zeer professionale beamer. Samen met de uitstekende geluidsinstallatie is een professionele filmvoorstelling gegarandeeerd.

Kerkorgel & piano

Er is een piano aanwezig merk Kawai deze wordt indien nodig voor iedere voorstelling gestemd (440 herz).

Het kerkorgel van deze voormalige kerk is volledig gerestaureerd en kan desgewenst ook gebruikt worden bij voorstellingen. Het orgel telt liefst 1.340 pijpen. Het instrument dateert van 1950.

Meer weten? Stuur een mail naar:  techniek@theaterkerkbemmel.nl