za 12 mrt

Kwartfinale

Georganiseerd door Top Bemmel

Kwartfinale

Grappig zijn op het podium en een zaal aan het lachen krijgen, doe het maar eens. Dacht jij een goede grap te maken blijft het akelig stil. Kortom: een goede comedian worden is nog niet zo eenvoudig, je moet vooral heel veel vlieguren maken....

Let's make comedy is een Gelders comedyfestival voor nieuw talent. Hier krijg je de kans om je te laten zien èn om keihard geconfronteerd te worden met live publiek dat wel...of niet lacht.

In de Theaterkerk gaat het om de kwartfinale van het festival. Zes comedians gaan met elkaar de strijd aan om een plaats in de halve finale die een paar weken later wordt gehouden in een ander theater. De talenten van vanavond hebben dus de voorrondes al overleefd.

De avond wordt gepresenteerd door een ervaren, professionele comedian: de Master of  Ceremony.  De jury is samengesteld uit vak-experts op het gebied van theater en comedy.

De Theaterkerk deed in 2020 ook mee met het Gelderse Let's make Comedy en is een van de initiërende theaters van het festival.  De drie finalisten zullen uiteindelijk een tour maken langs de deelnemende theaters, waaronder  opnieuw de Theaterkerk. Maar dat gebeurt in het volgende theaterseizoen...

* Eerste editie Lets' make Comedy in 2020
* 14 deelnemende theaters