zo 20 nov

Hermannosaurus Rex

Georganiseerd door Top Bemmel

Hermannosaurus Rex

Deze knotsgekke voorstelling voor kinderen vanaf 7 jaar, van de makers van cabaretgroep Oeloek, gaat over creativiteit, duurzaamheid en het betere knutselwerk.

De broertjes Herman en Herman hebben een geweldig apparaat: een recyclemachine. Je gooit er ouwe troep in en de machine maakt er in no time prachtige nieuwe spullen van: een nieuw skateboard! Die machine kregen ze van hun vader Herman en die weer van zijn vader. Ook Herman. En dit begon allemaal bij de allereerste hergebruiker: de Hermannosaurus Rex.
Maar wat te doen als die recyclemachine kapot gaat en er een monsterlijke berg vuilnis hun kant op komt? En wat als ze ook nog ruzie krijgen omdat Herman het altijd beter weet dan Herman?

Via een doldwaze achtbaan van gekke tekstjes, liedjes, een vindingrijk decor en fysieke capriolen laten de Hermannen zien dat iedereen een Herman kan zijn. Ze maken theater met voorliefde voor absurde teksten, fysieke capriolen en muzikale uitspattingen: fantasie als motor en humor als brandstof!

-De broertjes Herman en Herman zijn David Meijer en Jantijn Prins. Zij kennen elkaar van de Theateropleiding en tourden 12 jaar langs de theaters met cabaretgroep Oeloek.

www.dehermannen.nl

zo 20 nov