Cadeaubon

Een origineel cadeau: De TheaterKerk Cadeaubon!

Wij hebben cadeaubonnen vanaf € 10,00, te combineren tot ieder gewenst bedrag (max. € 200,-). De cadeaubonnen zijn te koop in onze ticketshop en kunnen gebruikt worden in onze website en aan de kassa. TheaterKerk bonnen zijn alleen te gebruiken voor films en voorstellingen in de Theaterkerk die op onze website staan. Deze bon is niet geldig in andere theaters.

Koop je digitale cadeaubon online via deze link. Je kunt kiezen uit de varianten: € 10,-, € 15,-,  € 20, €25 en € 50 (of een combinatie van deze bedragen).

Wil je je TheaterKerk Cadeaubon koppelen aan je account?
Heb je een cadeaubon gekregen, dan kun je die koppelen aan jouw account. Ga naar  je TheaterKerk account; kies vervolgens bij ‘mijn account’ de optie ‘Cadeaubonnen’ en vul het kaartnummer van de cadeaubon in.

Wil je de TheaterKerk Cadeaubon gebruiken?
Koppel eerst de cadeaubon aan je TheaterKerk account. Selecteer daarna het programma dat je wilt bezoeken + het aantal kaarten; klik op verder. Selecteer bij betaalwijze ‘TheaterKerk Cadeaubon’.

Hoe lang zijn de TheaterKerk Cadeaubonnen geldig?
De TheaterKerk Cadeaubonnen zijn 2 jaar geldig vanaf de uitgiftedatum. De cadeaubon is niet inwisselbaar voor contanten.

TheaterKerk Cadeaubon zakelijk

Het is ook leuk om als bedrijf je medewerkers, relaties of klanten te verrassen met een cadeaubon. Of geef een bon als kerstcadeau. Gaat het om grotere aantallen en/of wil je een factuur stuur dan een mail:  financien@topbemmel.nl

HEB JE NOG EEN CADEAUBON VAN TOP?

Tot 2021 waren er ook cadeaubonnen van TOP te koop. Deze werken niet meer. Heb je nog zo’n bon stuur ons dan een mail met een kopie van die bon. Wij ruilen die TOP-bon dan om voor een Theaterkerk Cadeaubon.